Customer Care Officer

Functieomschrijving

Als Customer Care Agent ben je 24/7 het aanspreekpunt voor klanten die op vakantie zijn en voor onze reisleiding in het buitenland. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klachtafhandeling, makkelijk oplosbare problemen en klachten op de bestemming worden direct door jou verholpen. Je bent verantwoordelijk voor klantcommunicatie bij vluchtverstoringen of crisissituaties en voor het omboeken, re-seaten en refunden van klanten. Je bewaakt de passagierslijsten en alle extra airline-taken die daarbij komen kijken. Je ontwikkelt scripts voor de communicatie van andere klantcontactafdelingen. Je meet en analyseert continu de klanttevredenheid met als doel die steeds te verhogen en je hebt een signaalfunctie richting management en operatie wanneer iets niet goed gaat vanuit klantperspectief. Binnen jouw centrale klantcontactfunctie heb je veel contact met collega’s van andere afdelingen, zoals Marketing, Reisleiding, Contact Center, Product en Content.


Jouw werkomgeving
Je wordt onderdeel van de afdeling Customer Care en je rapporteert aan de Manager Customer Care. Binnen Customer Care valt ook de functie Proces Lead Customer Care: deze collega’s optimaliseren werkprocessen en implementeren digitale oplossingen rondom klantcontact. Daarnaast werk je nauw samen met de afdeling Webcare, die ook onder de verantwoordelijkheid van de Manager Customer Care valt. Customer Care is 24/7 bereikbaar. Je werkt minimaal 32 uur in de week, volgens een maandplanning, verdeeld over verschillende dag-, avond-, weekend- en nachtdiensten. Onze afdeling is gevestigd in Badhoevedorp. De locatie is zowel met de auto als het openbaar vervoer goed bereikbaar. In deze functie heb je de mogelijkheid om deels thuis te werken, wat sowieso geldt voor de avond-, weekend en nachtdiensten.

Functievereisten

Wat krijg je van ons?

  • Een baan in een ondernemende en vernieuwende organisatie;
  • Een professionele werkomgeving en de kans om jezelf te ontwikkelen;
  • Een marktconform salaris naar rato van ervaring plus een onregelmatigheidstoeslag;
  • Reiskostenvergoeding wanneer je met de auto reist en pensioenregeling;
  • Volledige reiskostenvergoeding wanneer je met het OV reist;
  • 24 vakantiedagen en 6 atv-dagen (op fulltime basis);
  • Een jaarcontract, met de intentie op verlenging naar een vast contract;
  • Gedeeltelijk thuiswerken is mogelijk;
  • Een gratis doorlopende reisverzekering met werelddekking;
  • Korting op (onder andere) vakanties, hotelovernachtingen en autohuur;
  • Niet alleen jij, maar ook je gezin, familie en vrienden krijgen korting op onze vakanties;
  • Een keuzemenu in arbeidsvoorwaarden zoals het kopen of verkopen van vakantiedagen;
  • Collectieve korting op een aantal ziektekostenverzekeringen, basis en aanvullend;
  • Sportevents en party’s georganiseerd door de Corendon sport- en feestcommissie;
  • Corendon College; een online academie met duizenden cursussen die je gratis kunt doen.

Wat verwachten wij van jou:

  • Je beschikt over een relevant hbo-diploma, bij voorkeur in toerisme of communicatie;
  • Je bent klantvriendelijk, communicatief, zelfstandig en probleemoplossend;
  • Jouw Nederlands en Engels is in woord en geschrift uitstekend, Frans is een pre;
  • Je vindt makkelijk jouw weg in digitale systemen zoals Salesforce en het reserveringssysteem;
  • Ervaring binnen de reisbranche of luchtvaart is een pre;
  • Je bent beschikbaar om 32 of 40 uur per week te werken, zowel overdag, ’s avonds, in het weekend als ’s nachts.