Als Customer Care Officer ben je 24/7 het aanspreekpunt voor klanten die op vakantie zijn en voor onze reisleiding in het buitenland. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klachtafhandeling, makkelijk oplosbare problemen en klachten op de bestemming worden direct door jou verholpen. Je bent verantwoordelijk voor klantcommunicatie bij vluchtverstoringen of crisissituaties en voor het omboeken, re-seaten en refunden van klanten. Je bewaakt de passagierslijsten en alle extra airline-taken die daarbij komen kijken. Je ontwikkelt scripts voor de communicatie van andere klantcontactafdelingen. Je meet en analyseert continu de klanttevredenheid met als doel die steeds te verhogen en je hebt een signaalfunctie richting management en operatie wanneer iets niet goed gaat vanuit klantperspectief. Binnen jouw centrale klantcontactfunctie heb je veel contact met collega’s van andere afdelingen, zoals Marketing, Reisleiding, Contact Center, Product en Content.
Jouw werkomgeving
Je wordt onderdeel van de afdeling Customer Care en je rapporteert aan de Supervisor Customer Care. Binnen Customer Care valt ook de functie Customer Care Proces Lead: deze collega optimaliseert werkprocessen en implementeert digitale oplossingen rondom klantcontact. Ook valt de Customer Experience Lead binnen deze afdeling: deze collega houdt zich voortdurend bezig met het verhogen van de klanttevredenheid, verhoogt de NPS-score en maakt klanten ambassadeurs van Corendon. Daarnaast werk je nauw samen met de afdeling Webcare, die ook onder de verantwoordelijkheid van de Manager Customer Care valt. Customer Care is 24/7 bereikbaar. Je werkt minimaal 32 uur in de week, volgens een maandplanning, verdeeld over verschillende dag-, avond-, weekend- en nachtdiensten. Onze afdeling is gevestigd in Badhoevedorp. De locatie is zowel met de auto als het openbaar vervoer goed bereikbaar. In deze functie heb je de mogelijkheid om deels thuis te werken, wat sowieso geldt voor de avond-, weekend en nachtdiensten.
Wat krijg je van ons?
Wat verwachten wij van jou:
Heb je vragen over deze vacature? Bel of app ons gerust: