Customer Care Officer

Functieomschrijving

Als Customer Care Officer ben je 24/7 het aanspreekpunt voor klanten die op vakantie zijn en voor onze reisleiding in het buitenland. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klachtafhandeling, makkelijk oplosbare problemen en klachten op de bestemming worden direct door jou verholpen. Je bent verantwoordelijk voor klantcommunicatie bij vluchtverstoringen of crisissituaties en voor het omboeken, re-seaten en refunden van klanten. Je bewaakt de passagierslijsten en alle extra airline-taken die daarbij komen kijken. Je ontwikkelt scripts voor de communicatie van andere klantcontactafdelingen. Je meet en analyseert continu de klanttevredenheid met als doel die steeds te verhogen en je hebt een signaalfunctie richting management en operatie wanneer iets niet goed gaat vanuit klantperspectief. Binnen jouw centrale klantcontactfunctie heb je veel contact met collega’s van andere afdelingen, zoals Marketing, Reisleiding, Contact Center, Product en Content.


Jouw werkomgeving
Je wordt onderdeel van de afdeling Customer Care en je rapporteert aan de Supervisor Customer Care. Binnen Customer Care valt ook de functie  Customer Care Proces Lead: deze collega optimaliseert werkprocessen en implementeert digitale oplossingen rondom klantcontact. Ook valt de Customer Experience Lead binnen deze afdeling: deze collega houdt zich voortdurend bezig met het verhogen van de klanttevredenheid, verhoogt de NPS-score en maakt klanten ambassadeurs van Corendon. Daarnaast werk je nauw samen met de afdeling Webcare, die ook onder de verantwoordelijkheid van de Manager Customer Care valt. Customer Care is 24/7 bereikbaar. Je werkt minimaal 32 uur in de week, volgens een maandplanning, verdeeld over verschillende dag-, avond-, weekend- en nachtdiensten. Onze afdeling is gevestigd in Badhoevedorp. De locatie is zowel met de auto als het openbaar vervoer goed bereikbaar. In deze functie heb je de mogelijkheid om deels thuis te werken, wat sowieso geldt voor de avond-, weekend en nachtdiensten.

Functievereisten

Wat krijg je van ons?

  • Een afwisselende job in een ambitieuze organisatie;
  • Een professionele werkomgeving en alle ruimte om jezelf te ontwikkelen;
  • Een informele sfeer en korte communicatielijnen;
  • Een marktconform salaris (op basis van ervaring);
  • Een jaarcontract, met intentie op verlenging naar een vast contract;
  • 30 vakantiedagen (bij fulltime dienstverband) en de mogelijkheid om dagen te kopen/verkopen;
  • Reis je met de auto? Dan ontvang je een reiskostenvergoeding;
  • Reis je met het OV? Dan worden de kosten volledig vergoed;
  • Gedeeltelijk thuiswerken is mogelijk;
  • Een pensioenregeling;
  • Een gratis doorlopende reisverzekering met werelddekking;
  • Aantrekkelijke korting op onder andere vakanties, hotelovernachtingen en autohuur;
  • Niet alleen jij, maar ook je gezin, familie en vrienden krijgen korting op onze vakanties;
  • Korting op aanvullende ziektekostenverzekeringen;
  • Elk kwartaal een ontspanningsmassage op kantoor;
  • Sportactiviteiten en feesten georganiseerd door de Corendon sport- en feestcommissie;
  • Corendon College; een online academie met duizenden gratis cursussen.

Wat verwachten wij van jou:

  • Je beschikt over een relevant hbo-diploma, bij voorkeur in toerisme of communicatie;
  • Je bent klantvriendelijk, communicatief, zelfstandig en probleemoplossend;
  • Jouw Nederlands en Engels is in woord en geschrift uitstekend;
  • Je vindt makkelijk jouw weg in digitale systemen zoals Salesforce en het reserveringssysteem;
  • Ervaring binnen de reisbranche of luchtvaart is een pre;
  • Je bent beschikbaar om 32 of 40 uur per week te werken, zowel overdag, ’s avonds, in het weekend als ’s nachts.

Heb je vragen over deze vacature? Bel of app ons gerust:

  • Nanja Pel: 0628572343

Chat on WhatsApp