Customer Experience Lead

Functieomschrijving

​Binnen ons Customer Care team zijn wij op zoek naar een enthousiaste Customer Experience Lead!

In deze functie hou jij je voortdurend bezig met het verhogen van de klanttevredenheid en werk je aan de beste klantbeleving in de hele Customer Journey in Nederland, België en Scandinavië. Bij beslissingen die onze klanten raken, vertegenwoordig jij de klant. Je bent kritisch en stelt altijd de vraag: wat is het beste voor onze klant? Je verhoogt de NPS-score en maakt klanten ambassadeurs van Corendon!

Wat ga je doen?

Als Customer Experience Lead weet jij precies wat de klant wil en wat het beste is voor onze klant. Je maakt de algehele klantbeleving inzichtelijk en initieert verbetervoorstellen. Je zorgt ervoor dat deze prioriteit krijgen. Met jouw kennis over klantgedrag en klantbehoeftes streef je naar een optimale klanttevredenheid en weet je er voor onze klanten te zijn!

Wij zoeken een collega die klantgericht is en goed kan samenwerken met andere afdelingen. Je weet goed gebruik te maken van data en technologie, en bent pas tevreden als we van onze klanten ‘ambassadeurs’ kunnen maken.

In deze functie rapporteer je aan de Manager Customer Care.

Jouw verantwoordelijkheden

  • Je bent verantwoordelijke voor de Customer Experience in alle sourcemarkets;
  • Het opstellen, evalueren en bewaken van doelstellingen op het gebied van Customer Experience binnen de gehele Customer Journey;
  • Het mede-ontwikkelen, verbeteren en bewaken van de processen met als doelstelling de best mogelijke service en beschikbaarheid voor de klanten, waarbij snelheid en kwaliteit hoog in het vaandel staan. Je werkt nauw samen met de Customer Care Process Lead;
  • Het implementeren en onderhouden van een loyaliteitsprogramma;
  • Je bent het centrale aanspreekpunt voor interne afdelingen om de beste oplossing voor onze klanten te vinden;
  • Je wordt enthousiast van automatisering of een stukje technologie in processen. Data en technologie kun je juist gebruiken om bij te dragen aan efficiënte technische oplossingen;
  • Je stelt KPI’s op die betrekking hebben op klanttevredenheid en bewaakt deze;
  • Je bent niet onbekend met NPS-score.

Functievereisten

Wat krijg je van ons?

  • Een baan in een ondernemende en vernieuwende organisatie;
  • Een professionele werkomgeving en de kans om jezelf te ontwikkelen;
  • Een marktconform salaris naar rato van ervaring;
  • Reiskostenvergoeding wanneer je met de auto reist en pensioenregeling;
  • Volledige reiskostenvergoeding wanneer je met het OV reist;
  • 30 vakantiedagen (op fulltime basis);
  • Een jaarcontract, met de intentie op verlenging naar een vast contract;
  • Gedeeltelijk thuiswerken is mogelijk;
  • Een gratis doorlopende reisverzekering met werelddekking;
  • Korting op (onder andere) vakanties, hotelovernachtingen en autohuur;
  • Niet alleen jij, maar ook je gezin, familie en vrienden krijgen korting op onze vakanties;
  • Een keuzemenu in arbeidsvoorwaarden zoals het kopen of verkopen van vakantiedagen;
  • Collectieve korting op een aantal ziektekostenverzekeringen, basis en aanvullend;
  • Sportevents en party’s georganiseerd door de Corendon sport- en feestcommissie;
  • Corendon College; een online academie met duizenden cursussen die je gratis kunt doen.

Wat verwachten we van jou?

  • Minimaal HBO denk- en werkniveau;
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke rol;
  • Je hebt zeer goede communicatieve en commerciële vaardigheden;
  • Je bent analytisch sterk;
  • Je hebt overtuigingskracht en gaat voor kwaliteit en resultaat;
  • Je hebt een hoog inlevingsvermogen;
  • Je bent voor minimaal 32 uur in de week beschikbaar.