Supervisor Contact Center

Functieomschrijving

Houd je van toerisme en ben je 40 uur per week beschikbaar? Dan zijn wij op zoek naar jou! Reageer snel en kom het Customer Service team van Corendon versterken als Supervisor!


Jouw functie

Als Supervisor Contact Center ben je het eerste aanspreekpunt voor het team van Customer Service Agents. Je bewaakt de teambezetting en de verdeling van de werkzaamheden. Je zorgt voor de aansturing en het coachen van het team om zo de kwaliteit te waarborgen. En als het team wordt aangevuld met een nieuwe collega, dan zorg jij voor het inwerktraject. Je motiveert het team en streeft samen met hun naar de gestelde commerciële- en kwalitatieve doelstellingen. Het voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken valt ook onder jouw verantwoordelijkheid. Je stuurt op snelheid en correctheid van de te verrichten taken en ondersteunt het team met het oplossen van vraagstukken en eventuele problemen.


Verder houd je je bezig met het controleren en implementeren van workflows en procedures en ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen en uitvoeren van veranderprocessen. Je volgt de ontwikkelingen binnen het bedrijf op de voet en signaleert, adviseert en rapporteert mogelijke verbeteringen aan je leidinggevende, Hoofd Contact Center.



Jouw werkomgeving
Je bent het eerste aanspreekpunt voor het dynamische team van Customer Service Agents. De afdeling is zeven dagen per week bereikbaar. Je werkt minimaal 40 uur in de week, verdeeld over verschillende dagdiensten, volgens een maandplanning. Je werktijden zijn tussen 09:00 uur en 18:00 uur van maandag tot en met vrijdag. Om de week heb je ook een zaterdagdienst. Onze afdeling is gevestigd in Badhoevedorp en vormt samen met het Customer Service team in Antalya, Alanya en Curaçao het hart van de touroperator Corendon. De locatie is zowel met de auto als het openbaar vervoer goed bereikbaar.

Functievereisten

Wat krijg je van ons?

  • Een plek in een ondernemende en vernieuwende organisatie;
  • Een professionele werkomgeving en de kans om jezelf te ontwikkelen;
  • Een informele sfeer en korte communicatielijnen;
  • Een uitgebreide training tijdens de inwerkperiode;
  • Een jaarcontract, met de intentie op verlenging naar een vast contract;
  • 30 vakantiedagen (bij fulltime dienstverband) en de mogelijkheid om dagen te kopen/verkopen;
  • Reis je met de auto? Dan ontvang je een reiskostenvergoeding;
  • Reis je met het OV? Dan worden de kosten volledig vergoed;
  • Kom je op de fiets? Dan word je reiskostenvergoeding voor die dag verdubbeld;
  • Gedeeltelijk thuiswerken is mogelijk;
  • Een pensioenregeling;
  • Een gratis doorlopende reisverzekering met werelddekking;
  • Aantrekkelijke korting op onder andere vakanties, hotelovernachtingen en autohuur;
  • Niet alleen jij, maar ook je gezin, familie en vrienden krijgen korting op onze vakanties;
  • Korting op aanvullende ziektekostenverzekeringen;
  • Elk kwartaal een ontspanningsmassage op kantoor;
  • Sportactiviteiten en feesten georganiseerd door de Corendon sport- en feestcommissie;
  • Corendon College; een online academie met duizenden gratis cursussen.

Wat verwachten we van jou?

  • Je hebt een afgeronde mbo-opleiding, bij voorkeur in toerisme of communicatie;
  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring binnen een Contact Center;
  • Je bent 40 uur per week beschikbaar;
  • Je kunt goed plannen en organiseren en beschikt over een probleemoplossend vermogen;
  • Je bent enthousiast, communicatief sterk en hulpvaardig;
  • Je bent stressbestendig en flexibel;
  • Je kunt je goed in het Nederlands uitdrukken, zowel aan de telefoon als schriftelijk.


Heb je vragen over deze vacature? Bel of app ons gerust:

  • Marieke Casteleijn: 0639845225

Chat on WhatsApp

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.