Houd je van toerisme en ben je 40 uur per week beschikbaar? Dan zijn wij op zoek naar jou! Reageer snel en kom het Customer Service team van Corendon versterken als Supervisor!
Jouw functie
Als Supervisor Contact Center ben je het eerste aanspreekpunt voor het team van Customer Service Agents. Je bewaakt de teambezetting en de verdeling van de werkzaamheden. Je zorgt voor de aansturing en het coachen van het team om zo de kwaliteit te waarborgen. En als het team wordt aangevuld met een nieuwe collega, dan zorg jij voor het inwerktraject. Je motiveert het team en streeft samen met hun naar de gestelde commerciële- en kwalitatieve doelstellingen. Het voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken valt ook onder jouw verantwoordelijkheid. Je stuurt op snelheid en correctheid van de te verrichten taken en ondersteunt het team met het oplossen van vraagstukken en eventuele problemen.
Verder houd je je bezig met het controleren en implementeren van workflows en procedures en ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen en uitvoeren van veranderprocessen. Je volgt de ontwikkelingen binnen het bedrijf op de voet en signaleert, adviseert en rapporteert mogelijke verbeteringen aan je leidinggevende, Hoofd Contact Center.
Jouw werkomgeving
Je bent het eerste aanspreekpunt voor het dynamische team van Customer Service Agents. De afdeling is zeven dagen per week bereikbaar. Je werkt minimaal 40 uur in de week, verdeeld over verschillende dagdiensten, volgens een maandplanning. Je werktijden zijn tussen 09:00 uur en 18:00 uur van maandag tot en met vrijdag. Om de week heb je ook een zaterdagdienst. Onze afdeling is gevestigd in Badhoevedorp en vormt samen met het Customer Service team in Antalya, Alanya en Curaçao het hart van de touroperator Corendon. De locatie is zowel met de auto als het openbaar vervoer goed bereikbaar.
Wat krijg je van ons?
Wat verwachten we van jou?
Heb je vragen over deze vacature? Bel of app ons gerust:
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.