
Medewerker Airline Support
Badhoevedorp, Noord-Holland, NederlandCliëntenservice
Functieomschrijving
Jouw functie
Als medewerker Airline Support draag je zorg voor het registreren en tijdig en correct afhandelen van claims en klachten van passagiers van Corendon Dutch Airlines, die worden ingediend na afloop van een vlucht. Voor klachten die naar aanleiding van een vlucht ontstaan ga jij op zoek naar een passende oplossing, met als doel de passagier weer tevreden te stellen. Claims met betrekking tot vertragingen, annuleringen, vluchtwijzigingen en bagage claims ga jij volgens de geldende Europese Regelgeving beoordelen en afhandelen, enige kennis van deze regelgeving is dan ook een pré. Daarnaast zorg jij voor een duidelijk overzicht van de vertragingen en houd jij hier diverse afdelingen van op de hoogte.
Ook ondersteun je de afdeling Cliëntenservice bij het afhandelen van klachten van onze gasten, die zijn ontstaan op de bestemming of ingediend worden na afloop van de reis. Jouw uitdaging is om een boze, teleurgestelde of hulpbehoevende klant weer blij te maken! Je zorgt met het team dat de klachten geregistreerd worden, uitgezet worden op de bestemming en afgehandeld worden. Jouw input zorgt voor de juiste rapportages en inzichten, zodat terugkerende klachten, tekortkomingen en fouten aangepakt kunnen worden. Met jouw adviezen aan de manager kunnen we de klanttevredenheid naar een nog beter niveau tillen.
Jouw werkomgeving
Je bent onderdeel van een grote en diverse afdeling. Dienstverlening en klanttevredenheid staan op onze afdeling centraal. Je hebt ook veel contact met collega’s van andere afdelingen, zoals Juridische Zaken, Cabin Operations, Duty Officer, Ground Operations, Customer Care en Cliëntenservice.
Vereisten
Wat verwachten we van jou?
- Je hebt een afgeronde mbo- of hbo-opleiding, bij voorkeur in communicatie of toerisme;
- Je hebt twee jaar aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie;
- Je kunt je goed in het Nederlands en Engels uitdrukken, zowel aan de telefoon als schriftelijk;
- Je bent oplossingsgericht, klantvriendelijk, servicegericht;
- Enige juridische kennis is een pre;
Wat krijg je van ons?
- Een plek in een ondernemende en vernieuwende organisatie;
- Een professionele werkomgeving en de kans om jezelf te ontwikkelen;
- Verantwoordelijkheid en zelfstandigheid;
- Een marktconform salaris naar rato van ervaring;
- 30 vakantiedagen (op fulltime basis);
- Een jaarcontract, met de intentie op verlenging naar een vast contract;
- Reiskostenvergoeding indien je met de auto reist en pensioenregeling;
- Volledige reiskostenvergoeding indien je met het OV reist;
- Gedeeltelijk thuiswerken is mogelijk;
- Een gratis doorlopende reisverzekering met werelddekking;
- Korting op onder andere vakanties, hotelovernachtingen en autohuur;
- Als werknemer van Corendon krijg niet alleen jij, maar ook je gezin, familie én vrienden korting op onze vakanties;
- Een keuzemenu waardoor je flexibel met een aantal arbeidsvoorwaarden kan omgaan, denk hierbij aan het kopen of verkopen van vakantiedagen;
- Je kunt ook gebruikmaken van de collectieve korting op een aantal ziektekostenverzekeringen, basis en aanvullend;
- Sportactiviteiten en feesten georganiseerd door de Corendon sport- en feestcommissie;
- Corendon College; een online academie voor alle collega’s van Corendon. In deze online academie staan duizenden cursussen waar je gratis gebruik van kunt maken.
Join the club!
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!