Medewerker Cliëntenservice

Functieomschrijving

Jouw functie
Als medewerker Cliëntenservice draag je zorg voor het tijdig en correct afhandelen van klachten van onze gasten, die zijn ontstaan op de bestemming of ingediend worden na afloop van de reis. Voor klachten die tijdens de vakantie ontstaan ga jij op zoek naar een passende oplossing, met als doel de klant weer tevreden te stellen. Voor klachten die wij na afloop ontvangen, beoordeel je of er is geleverd wat er geboekt is en of de regels ter plaatse zijn gevolgd. Als de klant recht heeft op een vergoeding, weet jij deze op een juiste manier vast te stellen. Jouw uitdaging is om een boze, teleurgestelde of hulpbehoevende klant weer blij te maken! Je zorgt met het team dat de klachten geregistreerd worden, uitgezet worden op de bestemming en afgehandeld worden. Jouw input zorgt voor de juiste rapportages en inzichten, zodat terugkerende klachten, tekortkomingen en fouten aangepakt kunnen worden. Met jouw adviezen aan de manager kunnen we de klanttevredenheid naar een nog beter niveau tillen.


Jouw werkomgeving
Je bent onderdeel van een grote en diverse afdeling. Dienstverlening en klanttevredenheid staan op onze afdeling centraal. Je hebt ook veel contact met collega’s van andere afdelingen, zoals Webcare, Reisleiding, Contact Center, Product en Content.

Functievereisten

Wat verwachten we van jou?

  • Je hebt een afgeronde mbo- of hbo-opleiding, bij voorkeur in communicatie of toerisme;
  • Je hebt twee jaar aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je kunt je goed in het Nederlands en Engels uitdrukken, zowel aan de telefoon als schriftelijk;
  • Het spreken van de Franse en Duitse taal is een pre;
  • Je bent oplossingsgericht, klantvriendelijk, servicegericht;
  • Enige juridische kennis is een pre;
  • Je bent bereid om af en toe in de weekenden te werken.

Wat krijg je van ons?

  • Een plek in een ondernemende en vernieuwende organisatie;
  • Een professionele werkomgeving en de kans om jezelf te ontwikkelen;
  • Verantwoordelijkheid en zelfstandigheid;
  • Een marktconform salaris naar rato van ervaring;
  • 24 vakantiedagen en 6 ATV-dagen (op fulltime basis);
  • Een jaarcontract, met de intentie op verlenging naar een vast contract;
  • Reiskostenvergoeding indien je met de auto reist en pensioenregeling;
  • Volledige reiskostenvergoeding indien je met het OV reist;
  • Gedeeltelijk thuiswerken is mogelijk;
  • Een gratis doorlopende reisverzekering met werelddekking;
  • Korting op onder andere vakanties, hotelovernachtingen en autohuur;
  • Als werknemer van Corendon krijg niet alleen jij, maar ook je gezin, familie én vrienden korting op onze vakanties;
  • Een keuzemenu waardoor je flexibel met een aantal arbeidsvoorwaarden kan omgaan, denk hierbij aan het kopen of verkopen van vakantiedagen;
  • Je kunt ook gebruikmaken van de collectieve korting op een aantal ziektekostenverzekeringen, basis en aanvullend;
  • Sportactiviteiten en feesten georganiseerd door de Corendon sport- en feestcommissie;
  • Corendon College; een online academie voor alle collega’s van Corendon. In deze online academie staan duizenden cursussen waar je gratis gebruik van kunt maken.

Join the club!