Medewerker Cliëntenservice

Functieomschrijving

Jouw functie
Als medewerker Cliëntenservice draag je zorg voor het tijdig en correct afhandelen van klachten van onze gasten, die zijn ontstaan op de bestemming of ingediend worden na afloop van de reis.
Voor klachten die tijdens de vakantie ontstaan ga jij op zoek naar een passende oplossing, met als doel de klant weer tevreden te stellen. Voor klachten die wij na afloop ontvangen zul je beoordelen of er is geleverd wat er geboekt is en of de regels ter plaatse zijn gevolgd.

Als de klant recht heeft op een vergoeding, weet jij deze op een juiste manier vast te stellen. Jouw uitdaging is om een boze, teleurgestelde of hulpbehoevende klant weer blij te maken!

Je zorgt met het team dat de klachten geregistreerd worden, uitgezet worden op de bestemming en afgehandeld worden. Jouw input zorgt voor de juiste rapportages en inzichten, zodat terugkerende klachten, tekortkomingen en fouten aangepakt kunnen worden. Met jouw adviezen aan de manager kunnen we de klanttevredenheid naar een nog beter niveau tillen.


Jouw werkomgeving
Je bent onderdeel van een grote en diverse afdeling. Dienstverlening en klanttevredenheid staan op onze afdeling centraal. Je hebt ook veel contact met collega’s van andere afdelingen, zoals Webcare, Reisleiding, Contact Center, Product en Content.

Functievereisten

Wat verwachten we van jou?

  • Je hebt een afgeronde mbo- of hbo-opleiding, bij voorkeur in communicatie of toerisme;
  • Je hebt twee jaar aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je kunt je goed in het Nederlands en Engels uitdrukken, zowel aan de telefoon als schriftelijk;
  • Het spreken van de Franse en Duitse taal is een pre;
  • Je bent oplossingsgericht, klantvriendelijk, servicegericht;
  • Enige juridische kennis is een pre;
  • Je bent bereid om af en toe in de weekenden te werken.

Wat krijg je van ons?

  • Een baan in een ambitieuze organisatie;
  • Een professionele werkomgeving en de kans om jezelf te ontwikkelen;
  • Verantwoordelijkheid en zelfstandigheid;
  • Een marktconform salaris (naar rato en ervaring);
  • Reiskostenvergoeding en pensioenregeling;
  • 24 vakantiedagen (op fulltime basis);
  • Korting op (onder andere) vakanties, hotelovernachtingen en autohuur;
  • Gedeeltelijk thuiswerken is mogelijk;
  • Sportevents en party’s georganiseerd door de Corendon sport- en feestcommissie. (wanneer er geen restricties meer gelden)

Join the club!