Overslaan naar content

Medewerker Cliëntenservice - Franstalig

Op locatie
  • Badhoevedorp, Noord-Holland, Nederland
Cliëntenservice

Functieomschrijving

Jouw functie

Op de afdeling Cliëntenservice zijn wij met een team van gedreven en gepassioneerde collega’s bezig om een eventuele negatieve vakantie ervaring van onze klanten weer om te zetten naar een positief gevoel. De afdeling handelt de reacties op een creatieve manier voornamelijk schriftelijk af. Gedurende het jaar is er ook telefonisch contact met klanten op de bestemming, ter ondersteuning en om hulp te bieden in alle mogelijke situaties. Het aantal Franstalige klanten stijgt en daarom zoeken we iemand die de reacties in het Frans kan afhandelen.


Tijdens de dagelijkse werkzaamheden zorg je ervoor dat klachten geregistreerd en verwerkt worden in het systeem, signaleer je mogelijkheden ter verbetering van de huidige werkwijze en klanttevredenheid, zorg je voor een goede afhandeling van de klachten (in het Frans) en ondersteun je de Reisleiding op de bestemming.

Heb jij het in je, om met jouw levenservaring en inlevingsvermogen, de klant van een dusdanige schriftelijke reactie te voorzien waardoor de klant weer besluit bij ons te boeken? Kun je zelfstandig werken en beslissingen nemen en heb je een aanpakkersmentaliteit? Ben je empathisch en kun je dit ook tonen, zonder de belangen van het bedrijf uit het oog te verliezen? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!

Vereisten

Wat verwachten we van jou?

  • Je hebt een afgeronde mbo- of hbo-opleiding, bij voorkeur in communicatie of toerisme;
  • Je hebt twee jaar aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je kunt je perfect in het Nederlands en Frans en goed in het Engels uitdrukken, zowel aan de telefoon als schriftelijk;
  • Je bent oplossingsgericht, klantvriendelijk, servicegericht;
  • Enige juridische kennis is een pre;
  • Je bent bereid om af en toe in de weekenden te werken.

Wat krijg je van ons?

  • Een plek in een ondernemende en vernieuwende organisatie;
  • Een professionele werkomgeving en de kans om jezelf te ontwikkelen;
  • Verantwoordelijkheid en zelfstandigheid;
  • Een marktconform salaris naar rato van ervaring;
  • 30 vakantiedagen op fulltime basis;
  • Een jaarcontract, met de intentie op verlenging naar een vast contract;
  • Reiskostenvergoeding indien je met de auto reist en pensioenregeling;
  • Volledige reiskostenvergoeding indien je met het OV reist;
  • Gedeeltelijk thuiswerken is mogelijk;
  • Een gratis doorlopende reisverzekering met werelddekking;
  • Korting op onder andere vakanties, hotelovernachtingen en autohuur;
  • Als werknemer van Corendon krijg niet alleen jij, maar ook je gezin, familie én vrienden korting op onze vakanties;
  • Een keuzemenu waardoor je flexibel met een aantal arbeidsvoorwaarden kan omgaan, denk hierbij aan het kopen of verkopen van vakantiedagen;
  • Je kunt ook gebruikmaken van de collectieve korting op een aantal ziektekostenverzekeringen, basis en aanvullend;
  • Sportactiviteiten en feesten georganiseerd door de Corendon sport- en feestcommissie;
  • Corendon College; een online academie voor alle collega’s van Corendon. In deze online academie staan duizenden cursussen waar je gratis gebruik van kunt maken.

Join the club!

of