Voor het merk Stip Reizen, zijn wij op zoek naar een fulltime (40 uur) Medewerker Servicecenter & Operations.
Kom werken als Medewerker Servicecenter en Operations bij de vooruitstrevende webbased reisorganisatie Stip Reizen. Ben je communicatief vaardig, heb je analytisch inzicht en ben je óók gek op toerisme? Join the club! Stip Reizen biedt de klant een uitgebreid aanbod naar meer dan 35 bestemmingen die variëren van onder andere zeecruises, rondreizen, zonvakanties en Formule 1 reizen. Sinds september 2016 is Stip Reizen onderdeel van Corendon. Dagelijks worden er nieuwe reizen bedacht, ingekocht, samengesteld en online gezet. Door het gevarieerde aanbod is er voor (bijna) iedere vakantieganger een passende vakantie.
Jouw functie
In deze functie boek je o.a. cruises in bij de rederijen, draag je zorg voor het opstellen en versturen van reisinformatiebrieven en het versturen van cruisevouchers. Daarnaast maak je reizen in het reserveringssysteem boekbaar en voer je prijswijzigingen door. Ook ben je het eerste aanspreekpunt voor het Contact Center bij vragen en heb je dagelijks contact met verschillende lokale agenten en rederijen m.b.t. releases en aanvragen voor klanten. In deze functie bied je ondersteuning aan de Operationeel Manager en de Managers Cruises & Formule 1 voor het merk Stip Reizen.
Jouw werkomgeving
Het kleine, dynamische team van Stip Reizen is samen met Corendon gevestigd in Badhoevedorp. De afdeling bestaat uit productmanagers en -medewerkers die samen zorgen voor de optimalisatie van het reisaanbod en de beste prijzen voor de klant. Stip Reizen staat niet voor niets bekend om het vaak verrassende en gunstig geprijsde aanbod met een uitstekende kwaliteit. Gedeeltelijk thuiswerken is mogelijk.
Wat krijg je van ons?
Wat verwachten we van jou?
Heb je vragen over deze vacature? Bel of app ons gerust: