Overslaan naar content

Medewerker Webcare

Op locatie
  • Badhoevedorp, Noord-Holland, Nederland
Customer Care

Functieomschrijving

In de functie van Medewerker Webcare ben je het online gezicht van Corendon! Jouw klantgerichtheid, creativiteit en humor zorgt voor een positief sentiment op onze Social Media-kanalen. Je bent in staat om snel, out of the box, maar bedachtzaam te reageren op de verschillende vragen, opmerkingen of klachten die op Social Media verschijnen. Het is van belang dat je onrust op Social Media herkent en snel weet om te buigen naar een positieve ambiance.


Jouw bijdrage

Je bent verantwoordelijk voor het monitoren en beantwoorden van alle berichten gedurende de gehele dag, via o.a. X, Instagram & Facebook. Vragen, klachten en opmerkingen via Social Media worden bij Corendon zeven dagen per week beantwoord. Dit betekent dat je ook bereid bent om in de weekenden te werken. In de functie van Medewerker Webcare is het van groot belang dat je goed en nauw samenwerkt met de verschillende afdelingen (o.a. Customer Care, Traffic, Product, Contact Center en de Airlines). Je rapporteert trends, opmerkelijke content & de actuele social mood aan het management.

Kortom: ben jij iemand die Social Media door het bloed heeft stromen, klantgericht, wereldwijs en ad rem is? Dan is de vacature van Medewerker Webcare op je lijf geschreven.

Jouw werkomgeving

Je bent het eerste aanspreekpunt op Social Media. Je valt onder de afdeling Customer Care en rapporteert aan de Manager Customer Care. Je werkt 32-40 uur in de week, verdeeld over verschillende diensten, waarvan één in het weekend (bij voorkeur zondag). Onze afdeling is gevestigd in Badhoevedorp.

Vereisten

Wat krijg je van ons?

  • Een baan in een ondernemende en vernieuwende organisatie;
  • Een professionele werkomgeving en de kans om jezelf te ontwikkelen;
  • Verantwoordelijkheid en zelfstandigheid;
  • Een uitgebreide training tijdens de inwerkperiode; 
  • Een marktconform salaris naar rato van ervaring;
  • Reiskostenvergoeding wanneer je met de auto reist;
  • Een pensioenregeling;
  • Volledige reiskostenvergoeding wanneer je met het OV reist;
  • 30 vakantiedagen (op fulltime basis);
  • Een jaarcontract, met de intentie op verlenging naar een vast contract;
  • Gedeeltelijk thuiswerken is mogelijk;
  • Een gratis doorlopende reisverzekering met werelddekking;
  • Korting op (onder andere) vakanties, hotelovernachtingen en autohuur;
  • Niet alleen jij, maar ook je gezin, familie en vrienden krijgen korting op onze vakanties;
  • Een keuzemenu in arbeidsvoorwaarden zoals het kopen of verkopen van vakantiedagen;
  • Collectieve korting op een aantal ziektekostenverzekeringen;
  • Sportevents en party’s georganiseerd door de Corendon sport- en feestcommissie;
  • Corendon College; een online academie voor alle collega’s van Corendon. In deze online academie staan duizenden cursussen waar je gratis gebruik van kunt maken.

Wat verwachten wij van jou:

  • Afgeronde mbo opleiding Communicatie;
  • Twee jaar relevante aantoonbare werkervaring in soortgelijke functie;
  • Adequate kennis van relevante computerprogramma’s, zoals het MS Office pakket, Facebook, Instagram en X;
  • Je vindt makkelijk jouw weg in digitale systemen zoals Salesforce en het reserveringssysteem;
  • Uitstekende mondelinge- en schriftelijke taalvaardigheid in het Nederlands;
  • Wanneer je ook Engels spreekt en schrijft, is dat voor ons een pluspunt;
  • Je bent probleemoplossend, flexibel, initiatiefrijk en klantgericht;
  • Je bent communicatief vaardig en beschikt over analytisch- en adviserend vermogen;
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken.


of