Overslaan naar content

Customer Service Agent

Op locatie
  • Badhoevedorp, Noord-Holland, Nederland
Contact Center

Functieomschrijving

Houd je van toerisme en ben je tussen de 24 en 40 uur per week beschikbaar? Dan zijn wij op zoek naar jou! Reageer snel en kom het Customer Service team van Corendon versterken!


Jouw functie
Als Customer Service Agent ben je klantvriendelijk en servicegericht, je geeft advies, je beantwoordt vragen en brengt wijzigingen aan in boekingen. Je probeert iedere klant op een persoonlijke en meedenkende manier zo goed mogelijk te helpen. Naast contact met de klant van Corendon en Stip Reizen heb je ook regelmatig diverse reisbureaus aan de telefoon. Je kan zowel telefonisch als via de chat ingezet worden om de klant zo optimaal mogelijk te helpen. Dit doe je onder andere door op de hoogte te blijven van ons veelzijdige en continu wisselende vakantie-aanbod. Zo verkoopt Corendon veelal zonvakanties, maar verkoopt Stipreizen ook (rivier) cruises, rondreizen en speciale arrangementen naar de Formule 1.


Jouw werkomgeving
Je bent onderdeel van het dynamische team van Customer Service Agents van Corendon. Onze afdeling is zeven dagen per week bereikbaar. Je werkt minimaal 24 uur in de week, verdeeld over verschillende dagdiensten, volgens een maandplanning. Om de week heb je op zaterdag een dienst. De zondagdiensten worden opgevangen door onze collega's in Turkije. Je werktijden zijn tussen 09:00 uur en 18:00 uur. Het kan voorkomen dat je af en toe in de avond wordt ingepland. Onze afdeling is gevestigd in Badhoevedorp en vormt samen met het Customer Service team in Antalya, Alanya en het Customer Service team op Curaçao het hart van de touroperator Corendon. De locatie is zowel met de auto als het openbaar vervoer goed bereikbaar. In deze functie heb je de mogelijkheid om deels thuis te werken.

Vereisten

Wat krijg je van ons?

  • Een plek in een ondernemende en vernieuwende organisatie;
  • Een professionele werkomgeving en de kans om jezelf te ontwikkelen;
  • Een informele sfeer en korte communicatielijnen;
  • Een uitgebreide training tijdens de inwerkperiode;
  • Een basissalaris van € 2.317,83 bruto per maand op basis van 40 uur per week, exclusief een bonussysteem;
  • Een jaarcontract, met de intentie op verlenging naar een vast contract;
  • 30 vakantiedagen (bij fulltime dienstverband) en de mogelijkheid om dagen te kopen/verkopen;
  • Reis je met de auto? Dan ontvang je een reiskostenvergoeding;
  • Reis je met het OV? Dan worden de kosten volledig vergoed;
  • Gedeeltelijk thuiswerken is mogelijk;
  • Een pensioenregeling;
  • Een gratis doorlopende reisverzekering met werelddekking;
  • Aantrekkelijke korting op onder andere vakanties, hotelovernachtingen en autohuur;
  • Niet alleen jij, maar ook je gezin, familie en vrienden krijgen korting op onze vakanties;
  • Korting op aanvullende ziektekostenverzekeringen;
  • Elk kwartaal een ontspanningsmassage op kantoor;
  • Sportactiviteiten en feesten georganiseerd door de Corendon sport- en feestcommissie;
  • Corendon College; een online academie met duizenden gratis cursussen.

Wat verwachten we van jou?

  • Je hebt een afgeronde mbo-opleiding, bij voorkeur in toerisme of communicatie;
  • Je bent beschikbaar tussen de 24 en 40 uur per week;
  • Je bent communicatief sterk zodat je de klant zo goed mogelijk te woord kan staan;
  • Je bent enthousiast, klantvriendelijk en hebt een probleemoplossende houding;
  • Je bezit overtuigingskracht, zelfstandigheid en flexibiliteit;
  • Je kunt je goed in het Nederlands uitdrukken, zowel aan de telefoon als schriftelijk;
  • Wanneer je ook Engels spreekt en schrijft, is dat voor ons een pluspunt.


Klik hier voor meer informatie over werken in Antalya/Alanya als Customer Service Agent. 


Klik hier voor meer informatie over werken in Curaçao als Customer Service Agent.


Heb je vragen over deze vacature? Mail ons gerust:

marieke.casteleijn@corendon.nl


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

of