
Customer Service Agent
- Op locatie
- Badhoevedorp, Noord-Holland, Nederland
- Contact Center
Functieomschrijving
Word Customer Service Agent bij Corendon!
Ben jij klantgericht, communicatief sterk en heb je een passie voor toerisme? Ben je 24 tot 40 uur per week beschikbaar? Dan zoeken wij jou! Kom ons Customer Service Team in Badhoevedorp versterken en help reizigers aan een geweldige vakantie-ervaring
Jouw functie
Als Customer Service Agent ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je helpt hen op een vriendelijke en servicegerichte manier met:
Advies over onze reisaanbiedingen.
Beantwoorden van vragen over boekingen.
Doorvoeren van wijzigingen in reserveringen.
Je staat klanten zowel telefonisch als via chat te woord en zorgt ervoor dat elke klant op een persoonlijke en oplossingsgerichte manier wordt geholpen. Om dit goed te kunnen doen, blijf je continu op de hoogte van ons veelzijdige en wisselende vakantieaanbod, zowel binnen als buiten Europa. Zo verkoopt Corendon veelal zonvakanties, maar verkoopt Stipreizen ook (rivier) cruises, rondreizen en speciale arrangementen naar de Formule 1.
Jouw werkomgeving
Je maakt deel uit van het dynamische Customer Service-team van Corendon. Onze afdeling is zeven dagen per week bereikbaar, en jij werkt minimaal 24 uur per week, verdeeld over verschillende dagdiensten volgens een maandplanning. Om de week heb je een dienst op zaterdag en de zondagdiensten worden opgevangen door onze collega’s in Turkije en Curaçao.
Je werktijden liggen tussen 09:00 en 18:00 uur, met de mogelijkheid dat je af en toe een avonddienst draait. Onze afdeling is gevestigd in Badhoevedorp en vormt samen met het Customer Service-team in Antalya, Alanya en Curaçao het kloppende hart van de Touroperator van Corendon. De locatie is goed bereikbaar met zowel de auto als het openbaar vervoer. Bovendien biedt deze functie de mogelijkheid om deels vanuit huis te werken.
Vereisten
Wat krijg je van ons?
Een plek in een ondernemende en vernieuwende organisatie;
Een professionele werkomgeving en de kans om jezelf te ontwikkelen;
Een informele sfeer en korte communicatielijnen;
Een uitgebreide training tijdens de inwerkperiode;
Een marktconform salaris en een bonussysteem;
Een jaarcontract;
30 vakantiedagen (bij fulltime dienstverband) en de mogelijkheid om dagen te kopen/verkopen;
Reis je met de auto? Dan ontvang je een reiskostenvergoeding;
Reis je met het OV? Dan worden de kosten volledig vergoed;
Gedeeltelijk thuiswerken is mogelijk;
Een pensioenregeling;
Een gratis doorlopende reisverzekering met werelddekking;
Aantrekkelijke korting op onder andere vakanties, hotelovernachtingen en autohuur;
Niet alleen jij, maar ook je gezin, familie en vrienden krijgen korting op onze vakanties;
Korting op aanvullende ziektekostenverzekeringen;
Elk kwartaal een ontspanningsmassage op kantoor;
Sportactiviteiten en feesten georganiseerd door de Corendon sport- en feestcommissie.
Wat verwachten we van jou?
Je hebt een afgeronde mbo-opleiding, bij voorkeur in toerisme of communicatie;
Je bent beschikbaar tussen de 24 en 40 uur per week;
Je bent communicatief sterk zodat je de klant zo goed mogelijk te woord kan staan;
Je bent enthousiast, klantvriendelijk en hebt een probleemoplossende houding;
Je bezit overtuigingskracht, zelfstandigheid en flexibiliteit;
Je kunt je goed in het Nederlands uitdrukken, zowel aan de telefoon als schriftelijk;
Wanneer je ook Engels spreekt en schrijft, is dat voor ons een pluspunt.
Heb je vragen over deze vacature? Mail ons gerust:
marieke.casteleijn@corendon.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!