Badhoevedorp, fulltime
Zit het op weg helpen van mensen in jouw genen? Geeft het jou ook zo'n goed gevoel als jij een wijziging kunt omzetten in een superleuke vakantie? Kun je goed communiceren en houd jij je hoofd altijd cool (ook als het reizen naar zonnige bestemmingen betreft)? Dan willen wij je graag aan boord van ons team!
Wat ga je doen?
In de functie van Medewerker Operations bij Corendon (Touroperator) informeer je onze klanten bij wijzigingen vóór (en ook tijdens) hun vakantie en zorg je onder meer voor de juiste oplossing bij een annulering of bijvoorbeeld een vluchtschemawijziging. Ook ben je dan het aanspreekpunt voor klanten en zorg je dat zij met een goed gevoel vakantie kunnen vieren.
Dagelijks onderhoud je onder meer contact met onze agenten ter plaatse, hotels of luchtvaartmaatschappijen. Je draagt dan zorg voor administratieve voorbereidingen én je handelt kleine serviceklachten af zodat klanten het vakantiegevoel (vast)houden. Je hebt ook contact met, en beheert allotments bij, diverse partnermaatschappijen. Je maakt en controleert vluchten en vluchtschema's.
Ook mag je aanvragen van SSR-en afhandelen, bijzondere bagage items, mobiliteitsbeperking en bustransfers. Dagelijks beheer je inkomende e-mails en cases via Salesforce van de afdeling Operations.
In deze functie heb je contact met collega’s van andere afdelingen, zoals Contact Center, Product, Yield, Content, CASAB, en Customer Care.
Ben je ook nog stressbestendig, werk je nauwkeurig en kun je snel schakelen? Dan ben jij geknipt voor ons team!
Jouw werkomgeving
Je bent onderdeel van het dynamische en gezellige team van Traffic & Operations. Je werkt dan vijf dagen per week tussen 09:00 uur en 18:00 uur. Ons kantoor is zowel met de auto als het openbaar vervoer goed bereikbaar. En je hebt de mogelijkheid om deels thuis te werken.
Wat krijg je van ons?
Wat verwachten we van jou?
Join the club!