Stagiair(e) Customer Service Agent

Functieomschrijving


Wij zijn voor onze afdeling Customer Service Agent op zoek naar een Stagiair(e) Customer Service Agent per februari 2023.


Een stageplaats op de afdeling Customer Service Agent van een succesvolle, snelgroeiende touroperator, luchtvaartmaatschappij én hotelketen. Hoe afwisselend en dynamisch wil je het hebben?! Wij zoeken een stagiair(e) die ongeveer vijf maanden deel gaat uitmaken van ons professionele team. Je krijgt alle gelegenheid om veel praktijkervaring op te doen in alle operationele zaken waar een touroperator mee te maken krijgt. Ga jij graag oplossingsgericht te werk, lees dan snel verder.

Jouw functie

Als Customer Service Agent ben je klantvriendelijk en servicegericht, je geeft advies, je beantwoordt vragen en brengt wijzigingen aan in boekingen. Je probeert iedere klant op een persoonlijke en meedenkende manier zo goed mogelijk te helpen. Naast contact met de klant heb je ook regelmatig diverse reisbureaus aan de telefoon. Je kan zowel telefonisch als via de chat ingezet worden om de klant zo optimaal mogelijk te helpen. Dit doe je onder andere door op de hoogte te blijven van ons veelzijdige en continu wisselende vakantie-aanbod. Ook kan het zo zijn dat je wordt ingezet voor de lijnen die binnenkomen via Corendon België.

Jouw werkomgeving

Je krijgt een interessant kijkje in de keuken van een snelgroeiende reisonderneming. Je stageplaats is op het Corendon kantoor in Badhoevedorp. Hier werk je in een informele sfeer binnen een operationeel team.


Je bent onderdeel van het dynamische team van Customer Service Agents van Corendon. Onze afdeling is zeven dagen per week bereikbaar. Onze afdeling is gevestigd in Badhoevedorp en vormt samen met het Customer Service team in Antalya, Alanya en het Customer Service team op Curaçao het hart van de touroperator Corendon.

Functievereisten

Wat krijg je van ons?

  • Een stageplaats in een succesvolle, snelgroeiende en ambitieuze organisatie;
  • Een professionele werkomgeving en de kans om jezelf te ontwikkelen;
  • Verantwoordelijkheid en zelfstandigheid;
  • Een stagevergoeding;
  • Sportevents en party’s georganiseerd door de Corendon sport- en feestcommissie.

Wat verwachten wij van jou?

  • Je volgt een relevante mbo-opleiding, het liefst gericht op toerisme;
  • Je bent communicatief sterk zodat je de klant zo goed mogelijk te woord kan staan;
  • Je bent enthousiast, klantvriendelijk en hebt een probleemoplossende houding;
  • Je bezit overtuigingskracht, zelfstandigheid en flexibiliteit;
  • Je kunt je goed in het Nederlands uitdrukken, zowel aan de telefoon als schriftelijk;
  • Wanneer je ook Engels spreekt en schrijft, is dat voor ons een pluspunt.

Join the club!